Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marknadsföring – modeller och principer – Ny upplaga, Andra upplagan

Marknadsföring – modeller och principer – Ny upplaga, Andra upplagan

Häftad bok. Bonnier Utbildning [Sanoma]. 2 uppl. 2011.

Mycket gott skick. Boken har ytliga hanteringsspår på pärmarna, men är i övrigt fin och välhållen.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789152311691
Titel
Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
Författare
Carl Gezelius - Per Wildenstam
Förlag
Sanoma Utbildning
Utgivningsår
2011
Bandtyp
Häftad
Mått
210 x 225 mm Ryggbredd 28 mm
Vikt
1112 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.