Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Service management and marketing, Managing The Moments of Truth in Service Competition

Service management and marketing, Managing The Moments of Truth in Service Competition

Inbunden bok. Lexington Books . 298 sidor.

Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Helt nytt, oläst, felfritt exemplar.
Managing The Moments of Truth in Service Competition with forewords by Philip Kotler and Jan Carlzon.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0669200352
Titel
Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition
Författare
Grönroos, Christian
Utgivningsår
2020
Språk
English