Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marknadsförnyelse : en bok om verktygen för kontinuerlig utveckling av produkter, tjänster och marknader

Marknadsförnyelse : en bok om verktygen för kontinuerlig utveckling av produkter, tjänster och marknader

Inbunden bok. Göteborg : IHM (Institutet för högre marknadsföringsutbildning). 2:a uppl. 1994.

Hyggligt skick. Bruksslitage i pärmar, namn i blyerts på försättsbladet. Inlagan ok.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9186460684
Titel
Marknadsförnyelse : en bok om verktygen för kontinuerlig utveckling av produkter, tjänster och marknader
Författare
Dahlgren, Göran - Szatek, Aleksander - Good, Bengt - Institutet för högre marknadsföringsutbildning
Förlag
Göteborg : IHM (Institutet för högre marknadsföringsutbildning)
Utgivningsår
1994
Språk
Svenska