Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar

Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar

Inbunden bok.

Mycket gott skick. Liber, 2006. Förlagets tryckta/dekorerade pappband. Mycket gott skick. 157 s. ISBN 978-91-47-07773-1.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147077731
Titel
Popretorik - Upplevelsekommunikation som övertygar
Författare
Dahlin, Kjell
Förlag
Liber
Utgivningsår
2006
Omfång
160 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
382 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Kan man använda en tändsticksask för att nå ett kommunikativt mål? Javisst, menar författaren Kjell Dahlin.

Läs mer
Han har skapat sin egen syn på kommunikation – Popretorik. Han fnyser åt den traditionella trångsyntheten där retorik bara är ämnat för politiker och bilförsäljare. Dahlin menar istället att alla är retoriker och att allt kommunicerar. Alltid! Detta synsätt innebär en valmöjlighet. Antingen utnyttjar du Popretorik. Eller så faller du offer för den. Vad väljer du?
Kjell Dahlins bakgrund inom kundservice och försäljning i kombination med akademiska kommunikationsstudier borgar för mängder av exempel som ger aha-upplevelser och som får dig att inse hur lite du vetat om retorikens potential. Och hur mycket du med Popretorik nu kan vinna.
Popretorik är inte bara ett begrepp, det är ett ifrågasättande perspektiv på kommunikation av idag. Visserligen är människans grundläggande behov desamma, men samhället har förändrats, likaså de kommunikativa möjligheterna. Det här är en spännande och underhållande bok. Det är en bok som inte liknar någon annan retorikbok. Inte på långa vägar.