Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Principles and Practice of Marketing

Principles and Practice of Marketing

Häftad bok. The McGraw-Hill Companies. Third edition uppl.

Mycket gott skick. Rent och snyggt exemplar. 19,5 x 26,5 x 3,5 cm. Vikt strax under 2 kg.
"Principles and Practice of Marketing has long been recognised as providing an authoritative and comprehensive introduction to the study of marketing. This third edition of the best selling introductory marketing textbook has been fully revised, retaining the rigour, clarity and readable style that has helped to make it so successful. "§

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780077096137
Titel
Principles and practice of marketing
Författare
Jobber, David
Förlag
London : McGraw-Hill
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references and index