Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Fall of PR and rise of advertising

Fall of PR and rise of advertising

Stefan Engeseth Publishing 2009. Paperback, 205s. 21x13,5cm, 222g. Illustrerad.

Mycket gott skick. Engelsk text. ISBN 9789163307775.
BESKRIVNING: 2002 kom Al Ries succébok "The Fall of Advertising and the Rise of PR", som skakade om marknadsföringsvärlden i grunden. Nu kommer en ny omskakande bok med ambitionen att utmana de rådande marknadsföringsbegreppen.
Den 1 oktober släpps "The Fall of PR and the Rise of Advertising" av författaren och föreläsaren Stefan Engeseth. Stämmer bokens tes att marknadsföringsvärlden håller på att vändas upp- och-ner igen? Håller pendeln på att slå tillbaka igen - och att den tidigare så framgångsrika pr-branschen tappar mark till en allt starkare reklambransch? Var kommer sociala media in i bilden? Läs och avgör själv!

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789163307775
Titel
Fall of PR and rise of advertising
Författare
Engeseth, Stefan 1965-
Förlag
Stockholm : Stefan Engeseth Publishing
Språk
English