Fall of PR and rise of advertising
Stefan Engeseth Publishing 2009. Paperback, 205s. 21x13,5cm, 222g. Illustrerad.
Mycket gott skick.
Engelsk text. ISBN 9789163307775.
BESKRIVNING: 2002 kom Al Ries succébok "The Fall of Advertising and the Rise of PR", som skakade om marknadsföringsvärlden i grunden. Nu kommer en ny omskakande bok med ambitionen att utmana de rådande marknadsföringsbegreppen.
Den 1 oktober släpps "The Fall of PR and the Rise of Advertising" av författaren och föreläsaren Stefan Engeseth. Stämmer bokens tes att marknadsföringsvärlden håller på att vändas upp- och-ner igen? Håller pendeln på att slå tillbaka igen - och att den tidigare så framgångsrika pr-branschen tappar mark till en allt starkare reklambransch? Var kommer sociala media in i bilden? Läs och avgör själv!
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789163307775
- Titel
- Fall of PR and rise of advertising
- Författare
- Engeseth, Stefan 1965-
- Förlag
- Stockholm : Stefan Engeseth Publishing
- Språk
- English