Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Marknadsföring för kulturarbetare

Marknadsföring för kulturarbetare

Häftade böcker. Björn Lundén Information. 3 uppl. 2003. 144 sidor.

Marknadsföring för kulturarbetare

– Personlig försäljning, affärsidé, kundvård, att ta betalt, frilansare

Det här är en mycket bra och handfast bok i marknadsföring för dig som arbetar inom områdena ord, ton, bild och scen. Här kan du läsa om hur marknadsföringen ska gå till och hur du kan öka försäljningen. Vi förklarar på ett enkelt och begripligt språk med många praktiska exempel och tips.

Ur innehållet:

Frilansare

Kommunikation

Affärs- och kundrelationer

Affärsidé

Marknad

Marknadsplan

Plats – tillgänglighet

Nyförsäljning

Personliga besök

Uppföljning och kundvård

Profil och presentationsmaterial

Ekonomi

Ta betalt

Mallar och exempel

Förlagsfakta

ISBN
9789170272820
Titel
Marknadsföring för kulturarbetare
Författare
Roffen Engström - Ulf Odencrants
Förlag
Björn Lundén Information
Utgivningsår
2003
Omfång
144 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
155 x 228 mm
Språk
Svenska