Marknadsföring för kulturarbetare
Häftade böcker. Björn Lundén Information. 3 uppl. 2003. 144 sidor.
Marknadsföring för kulturarbetare
Personlig försäljning, affärsidé, kundvård, att ta betalt, frilansare
Det här är en mycket bra och handfast bok i marknadsföring för dig som arbetar inom områdena ord, ton, bild och scen. Här kan du läsa om hur marknadsföringen ska gå till och hur du kan öka försäljningen. Vi förklarar på ett enkelt och begripligt språk med många praktiska exempel och tips.
Ur innehållet:
Frilansare
Kommunikation
Affärs- och kundrelationer
Affärsidé
Marknad
Marknadsplan
Plats tillgänglighet
Nyförsäljning
Personliga besök
Uppföljning och kundvård
Profil och presentationsmaterial
Ekonomi
Ta betalt
Mallar och exempel
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789170272820
- Titel
- Marknadsföring för kulturarbetare
- Författare
- Roffen Engström - Ulf Odencrants
- Förlag
- Björn Lundén Information
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 228 mm
- Språk
- Svenska