-
The AA Pub Guide 2002: Best pubs for food, ch...
Häftad bok. AA Publishing. 2001. 672 sidor.
ISBN 0749531096
Mycket gott skick. 772 gram.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKAA Publishing 0749531096 -
Marketing: Real People, Real Decisions
Häftad bok.
Mycket gott skick. Lätt stötta hörn på omslaget. Prentice Hall Financial Times. First European Edition. 2009. 589 s. 1270 gram.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273708803
- Titel
- Marketing : real people, real decisions
- Författare
- Solomon, Michael R.
- Förlag
- New York : Prentice Hall Financial Times
- Utgivningsår
- 2009
- Språk
- English
- Baksidestext
- What is marketing? -- Strategy and environment -- Marketing research -- Consumer behaviour -- Business-to-business marketing -- Segmentation, targeting, positioning and CRM -- Creating the product -- Managing the product -- Services marketing -- Pricing the product -- Integrated marketing communications -- Advertising, PR and sales -- Retail and distribution.
9780273708803
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn