Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R
Inbundna böcker. Liber. 3 uppl. 2002. 384 sidor.
Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditionell amerikansk marketing management. Läs Gummessons nyskapande bok som har blivit en kultbok bland marknadsförare. Den tredje upplagan av denna klassiker fångar de senaste årens utveckling inom CRM och one-to-one. E-business och e-relationen har fått ökat utrymme. Bokens främsta styrka ligger i att den ger en helhetsbild och sätter in RM i hela företagets management. Den har fått pris som Årets marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789147063970
- Titel
- Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R
- Författare
- Gummesson, Evert
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 384 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 710 g
- Språk
- Svenska