Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R

Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R

Inbundna böcker. Liber. 3 uppl. 2002. 384 sidor.

Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditionell amerikansk marketing management. Läs Gummessons nyskapande bok som har blivit en kultbok bland marknadsförare. Den tredje upplagan av denna klassiker fångar de senaste årens utveckling inom CRM och one-to-one. E-business och e-relationen har fått ökat utrymme. Bokens främsta styrka ligger i att den ger en helhetsbild och sätter in RM i hela företagets management. Den har fått pris som Årets marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund.

Förlagsfakta

ISBN
9789147063970
Titel
Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R
Författare
Gummesson, Evert
Förlag
Liber
Utgivningsår
2002
Omfång
384 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
148 x 210 mm
Vikt
710 g
Språk
Svenska