Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Resultatinriktad marknadsföring

Resultatinriktad marknadsföring

Häftad bok. Norstedts Juridik AB. 1984. 340 sidor.

Mycket gott skick. Lite slitna pärmkanter, namnad

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9118471013
Titel
Resultatinriktad marknadsföring
Författare
Evert Gummesson
Förlag
Norstedts Juridik AB
Utgivningsår
1984
Omfång
340 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
481 g
Språk
Svenska
Baksidestext
En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Förenar teori och praktik, systematik och tillämpad marknadsföring. Författaren har utgått från nya teorier och modeller som presenterats i forskningsrapporter och annan litteratur, från nya strömningar i den praktiska marknadsföringen i organisationer och företag samt från egen forskning, egna erfarenheter och konsultuppdrag.

»Detta är den bästa framställningen av managementorienterad marknadsföring som jag funnit i Skandinavien.» Professor Erik Johnsen, Handelshögskolan i Köpenhamn.