Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Varför kunden inte gör som du vill - och vad du kan göra åt det
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9177384385
Titel
Varför kunden inte gör som du vill - och vad du kan göra åt det
Författare
Ferdinand F. Fournies
Förlag
Telegram Bokförlag
Utgivningsår
1997
Omfång
233 sidor
Bandtyp
Kartonnage
Mått
156 x 225 mm Ryggbredd 19 mm
Vikt
427 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Vad är hemligheten bakom framgångsrik försäljning? Jo, att byta plats med kunden och sätta sig i kundens ställe. En försäljares uppgift är inte att sälja till kunden, utan att hjälpa kunden att köpa. Det kan låta som en självklarhet men har sällan formulerats så tydligt. Fournies förklarar varför kunder beter sig som de gör och berättar sedan hur du ska agera för att komma till avslut. I boken finns 172 lösningar på specifika problem som varje säljare förr eller senare råkar ut för. En bok som tar både försäljning och kund på allvar.