Varför kunden inte gör som du vill - och vad du kan göra åt det
Inbunden bok. Telegram Bokförlag. 1 uppl. 1997. 233 sidor.
Nära nyskick.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9177384385
- Titel
- Varför kunden inte gör som du vill - och vad du kan göra åt det
- Författare
- Ferdinand F. Fournies
- Förlag
- Telegram Bokförlag
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 233 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 156 x 225 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 427 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är hemligheten bakom framgångsrik försäljning? Jo, att byta plats med kunden och sätta sig i kundens ställe. En försäljares uppgift är inte att sälja till kunden, utan att hjälpa kunden att köpa. Det kan låta som en självklarhet men har sällan formulerats så tydligt. Fournies förklarar varför kunder beter sig som de gör och berättar sedan hur du ska agera för att komma till avslut. I boken finns 172 lösningar på specifika problem som varje säljare förr eller senare råkar ut för. En bok som tar både försäljning och kund på allvar.