Övertyga på 30 sekunder - eller mindre
Affärslitteratur, 1991 Kartonnage, 137s. 22x15cm, 287g.
Mycket gott skick.
ISBN 9187744805. Beskrivning:
Måste du höja rösten innan andra lyssnar är det dags att du lär dig argumentera...
Får du nej när du ber om något? Köper inte dina kunder trots att du argumenterar för dina varor? Kort sagt: struntar andra i vad du säger?
I så fall är det dags att du gör något åt problemet. För ett problem är det att ständigt tala för döva öron.
Boken ÖVERTYGA PÅ 30 SEKUNDER - ELLER MINDRE är förmodligen allt du behöver för att bli den man lyssnar på!
Tack vare exempel hämtade ur verkligheten kan du jämföra mellan framgångsrika budskap och budskap som aldrig nådde fram.
Att nå fram med det talade ordet handlar om strategi och taktik, om kroppsspråk och mimik, om konstpauser och om röstens tonläge. Allt detta får du lära dig på ett både pedagogiskt och underhållande sätt.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9187744805
- Titel
- Övertyga på 30 sekunder - eller mindre
- Författare
- Frank, Milo Ogden - Trägårdh, Eva
- Förlag
- Linköping : Affärslitteratur
- Utgivningsår
- 1991
- Språk
- Svenska