Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Direct Marketing Success: What Works and Why

Direct Marketing Success: What Works and Why

Häftad bok. Wiley . 1985. 225 sidor.

Gott skick. , några hundöron, några understrykningar och färgöverstrykningar, textrad skriven på försättsbladet. 23x15 cm, 347 g. Engelsk text. ISBN 0471513288. For people who are thinking of starting a mail order business, or those involved in or planning to get into the direct marketing industry, this nuts-and-bolts guide explains the ``how'' and the ``why'' of the concepts and the techniques that make direct marketing work. Direct Marketing Success shows why list selection is crucial, and then shows how to do it, how direct mail can dramatically increase sales force efficiency, and how to create winning packages. Written the Direct Marketing Association's ``Man of the Year'' for 1985, and AdWeek's direct marketing columnist.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen