-
Farväl till ekonomismen och andra politiska b...
Häftad bok.
Nära nyskick. Carlssons 1991. 210 sidor. Paperback. Ett obläddrat exemplar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9177984463
- Titel
- Farväl till ekonomismen och andra politiska betraktelser
- Författare
- Ingelstam, Lars
- Förlag
- Stockholm : Carlsson
- Utgivningsår
- 1991
- Språk
- Svenska
9177984463 -
Från stormakt till välfärdsstat. Svensk samhä...
Inbunden bok.
Mycket gott skick. Rabén & Sjögren 1968. 348 sidor. Förlagets klotband. Välvårdat exemplar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Pengar. Från sandsten till cyberrymden
Inbunden bok.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. LeanderMalmsten 1998. 429, (1) sidor. Förlagets pappband med skyddsomslag.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9188700372
- Titel
- Pengar : från sandsten till cyberrymden
- Författare
- Weatherford, Jack - Lång, Öjevind
- Förlag
- Lund : Leander Malmsten
- Utgivningsår
- 1998
- Språk
- Svenska
9188700372 -
Memorandum till Nordens Konungar om den dårsk...
Häftad bok.
Nära nyskick. Rabén & Sjögren 1962. 84 sidor. Häftad. Ett osprättat exemplar med små hanteringsspår.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Sounds like branding. Hur varumärken blev de...
Inbunden bok.
Nära nyskick. Norstedts 2010. 217 sidor. Dekorerat förlagsband. Ett mycket fint, obläddrat exemplar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789113026343
- Titel
- Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev till fans)
- Författare
- Lusensky, Jakob
- Förlag
- Norstedts
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 217 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 326 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Människor älskar musik men avskyr reklam. Något som får allt fler varumärken att undvika traditionell annonsering och istället marknadsföra sig genom musik och artister. I en värld där människors uppmärksamhet inte längre är till salu blir musik ett sätt att engagera och skapa uppmärksamhet.
"Sounds like branding" är en öronöppnande resa genom musik- och marknadsföringshistorien, från 20-talets muzak (hissmusik) och jinglar till dagens music branding - så kallas denna nya marknadsföringsmetod där varumärken är de nya skivbolagen, där lyckad marknadsföring blir en del av populärkulturen och där konsumenter förvandlas till fans.
Boken fungerar också som en inspirerande handbok för den som vill veta hur man ska göra för att använda sig av music branding i sin marknadsföring.
Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
9789113026343 -
Spekulanterna. Inflation och skattelagar gjor...
Inbunden bok.
ISBN 9146148900!
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. W&W 1984. 202, (1) sidor. Förlagets pappband med skyddsomslag.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK9146148900! -
Nollsummesamhället. Fördelningsfrågor och möj...
Häftad bok.
Mycket gott skick. W&W 1981. 251 sidor. Paperback. Boken aldrig bläddrad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146139559
- Titel
- Nollsummesamhället : [fördelningsfrågor och möjligheterna till ekonomisk förändring]
- Författare
- Thurow, Lester C. - Olofsson, Lennart
- Förlag
- Stockholm : Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 1981
- Språk
- Svenska
9146139559
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn