Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Turisten i upplevelseindustrin

Turisten i upplevelseindustrin

Häftad bok.

Gott skick. Studentlitteratur, 2007. Limhäftad. Främre omslaget med ett vertikalt ”läsveck” närmast ryggen, i övrigt mycket gott antikvariskt skick, och inlagan utan anteckningar och understrykningar. 279 s. ISBN 978-91-44-03701-1.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789144037011
Titel
Turisten i upplevelseindustrin
Författare
Hanefors, Monica
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
2007
Omfång
279 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
401 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Syftet med boken är att belysa den mångfacetterade och komplexa sammansmältningen mellan turism och upplevelseindustri. Turismen spelar en stor roll i upplevelseindustrin och vice versa. Genom bokens många exempel ger författarna på ett fruktbart och begripligt sätt, grundläggande kunskap om turisten, besökaren, resan och upplevelsen. Bokens läsare ökar därmed sin förståelse både av vad som produceras och erbjuds turisten eller besökaren, som av turistens medverkan, engagemang och olika möten i själva upplevelsen. Turisten i upplevelseindustrin vänder sig till studerande inom turism- och upplevelseområdena vid universitet, högskolor och eftergymnasiala utbildningar. Dessutom riktar den sig till intresserade representanter för turismföretag och till dem som är verksamma inom upplevelseindustrin.