Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
De nya kunskaperna. Att leda och leva med kunskap som konkurrensmedel.

De nya kunskaperna. Att leda och leva med kunskap som konkurrensmedel.

1997 Liber. Laminatband, 156s. 400g.

Mycket gott skick. ISBN 9147040459. Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv.

Läs mer
Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv. Detta är utmaningen för en ledning av ett kunskapsföretag och lyckas inte de, flyr båda anställda och kunder.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9147040459
Titel
De nya kunskaparna
Författare
Hansson, Jörgen
Förlag
Liber
Utgivningsår
1997
Omfång
160 sidor
Bandtyp
Övrigt
Vikt
361 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv.

Läs mer
Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv. Detta är utmaningen för en ledning av ett kunskapsföretag och lyckas inte de, flyr båda anställda och kunder.