-
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1:5 uppl. 2014. 256 sidor.
Nära nyskick. 23*16 cm
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 1:5 9789144051512 -
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2017. 256 sidor.
Nära nyskick. Rak och ren utan namn eller slitage
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 9789144051512 -
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 256 sidor.
Mycket gott skick. Några enstaka överstrykningar med färgpenna i början annars nära nyskick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 1 9789144051512 -
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 256 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 1 9789144051512 -
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 256 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 1 9789144051512 -
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 256 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 1 9789144051512 -
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2012. 256 sidor.
Nyskick. M9
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 9789144051512 -
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2018. 256 sidor.
Mycket gott skick. Några enstaka markeringar med gul överstrykningspenna.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 9789144051512 -
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 256 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 1 9789144051512 -
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1:4 uppl. 2012. 256 sidor.
Mycket gott skick. Ett fåtal blyertsunderstrykningar/markeringar förekommer. Brytmärke kan skönjas på ryggen. Annars ett välbevarat och fint exemplar. Ett litet hjärta har ritats i överkant på titelsidan. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 1:4 9789144051512 -
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 256 sidor.
Nyskick. Rent och fräscht ex
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 1 9789144051512 -
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 256 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 1 9789144051512 -
Leka för att lära : utveckling, kognition och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2009. 256 sidor.
Nära nyskick. Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspe läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 1 9789144051512 -
Leka för att lära.Utveckling, kognition och k...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2009. 256 sidor.
Nyskick. Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspek läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051512
- Titel
- Leka för att lära : utveckling, kognition och kultur
- Författare
- Harvard, Åsa
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lek är avgörande för barns lärande. I den här boken beskriver och analyserar en grupp svenska forskare från olika vetenskapliga discipliner barns lek och relationen mellan lek och lärande. Bokens olika kapitel bidrar till ett mångfacetterat helhetsperspektiv som vuxna behöver för att förstå lek och lärande. Aspekter som behandlas är utveckling, kommunikation, kognition, natur och kultur.
Studentlitteratur AB 9789144051512
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn