Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The Media Hand͏book : A Com͏plete Guide to Adv͏ertising Media Selection Planning, Research, and Buying

The Media Hand͏book : A Com͏plete Guide to Adv͏ertising Media Selection Planning, Research, and Buying

Häftad bok. New York : Routledge. 6 uppl. 2017. 231 sidor.

Mycket gott skick. A complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying. Hylla VL24

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9781138689169
Titel
The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying
Författare
Katz, Helen E.
Förlag
New York : Routledge
Utgivningsår
2017
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references and index.
Imported from: zcat.oclc.org:210/OLUCWorldCat (Do not remove)