Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marknadsföring i verkligheten

Marknadsföring i verkligheten

Häftad bok. Studentlitteratur. 1 uppl. 2011. 178 sidor.

Mycket gott skick. (61) Inga noteringar eller över/understrykningar i boken. Sid. 87 har en reva. .......EN UNIK KOMBINATION AV TEORI OCH PRAKTIK

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789144070513
Titel
Marknadsföring i verkligheten
Författare
Henrik Uggla
Förlag
Studentlitteratur
Utgivningsår
2011
Omfång
178 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
274 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Ambitionen med Marknadsföring i verkligheten är att erbjuda någonting annat än en konventionell marknadsföringsbok. Boken bygger uteslutande på marknadsföring och marknadsaktiviteter som har inträffat och erbjuder en unik kombination av teori och praktik. Ett antal verkliga marknadsföringscase med innehållsmässig djup och bredd som belyser ett marknadsförings- eller varumärkesproblem beskrivs i boken. Några exempel är Boxer, Facebook och hitta.se. Dessa case diskuteras och tolkas med hjälp av centrala marknadsföringsbegrepp och modeller. Författaren argumenterar för en tillåtande och pluralistisk ansats i motsats till andra marknadsföringsböcker som baseras på ett enda teoretiskt perspektiv. Varje kapitel i boken förmedlar flera dimensioner av marknadsföringens verklighet, samt en teoretisk introduktion och en praktisk illustration som möjliggör ett mer expansivt tänkande kring marknadsföring.Marknadsföring i verkligheten vänder sig till kurser i marknadsföring vid universitet och högskola men också till praktiker som arbetar med marknadsföring och varumärkesrelaterade frågor.