Varumärkesstrategi för säljare
Inbundna böcker. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2004. 96 sidor.
Varumärkesstrategi för säljare kopplar samman försäljning med varumärkesstrategi. Genom ett antal modeller och case-illustrationer ger den en unik vägledning för säljare, säljchefer, key account managers och andra grupper med koppling till säljfunktionen. Boken tar ner varumärkesstrategi på jorden och tar sin utgångspunkt i säljarens verklighet - mellan varumärket och kunden.
I boken diskuteras flera viktiga framtidsfrågor inom varumärkesstrategi ur ett säljperspektiv, bl.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789186460976
- Titel
- Varumärkesstrategi för säljare
- Författare
- Henrik Uggla
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 96 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 393 g
- Språk
- Svenska