-
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9186651471
- Titel
- Bingo, grabben LÄTTLÄST
- Författare
- Jan-Olof Ekholm
- Förlag
- Bokförlaget Hegas
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 64 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- SOMMARREA - passa på - tom 15 augusti!
Lättläst! Det här en bok från Hegas, specialförlaget för lättlästa barn- och ungdomsböcker. Böckerna vänder sig till alla läsare, också dem med lässvårigheter.
Någon har klottrat på skolväggen. BRÄNN NER ALLA SKOLOR. Strax efter börjar det brinna.
Det är en pyroman som härjar i staden! Den ena skolan efter den andra drabbas. Det är dags att sätta stopp för bränderna, innan pyromanen slår till mot Lasses egen skola. Och som vanligt försöker han att få fast den skyldige.
Detta är ytterligare en bok om grabben som löser fall på löpande band.
Jan-Olof Ekholm är själv en deckarfantast. Han gillar bland annat pussel-deckare. Och en observant läsare kan nog lösa också mysteriet i Bingo, grabben.
För mellanstadiet och uppåt.
9186651471
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn