Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Bokbörsen

Den svenska marknadsplatsen för lästa böcker, lyssnade skivor och tittade filmer. Sök bland tre miljoner annonser från tjugo tusen säljare som levererar direkt till dig.

  • Öppet köp 21 dagar
  • Betalning mot faktura
  • Inrikes enhetsfrakt 62 kr oavsett vikt och antal artiklar från samma säljare och i samma kundvagn.
Bingo, grabben LÄTTLÄST

Bingo, grabben LÄTTLÄST

Inbunden bok Bokförlaget Hegas. 2006. 64 sidor.

Gott skick. Plastad bok med biblioteksetiketter och stämplar. Lättläst mellanåldersbok

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9186651471
Titel
Bingo, grabben LÄTTLÄST
Författare
Jan-Olof Ekholm
Förlag
Bokförlaget Hegas
Utgivningsår
2006
Omfång
64 sidor
Bandtyp
Inbunden
Språk
Svenska
Baksidestext
SOMMARREA - passa på - tom 15 augusti!

Lättläst! Det här en bok från Hegas, specialförlaget för lättlästa barn- och ungdomsböcker. Böckerna vänder sig till alla läsare, också dem med lässvårigheter.

Någon har klottrat på skolväggen. BRÄNN NER ALLA SKOLOR. Strax efter börjar det brinna.

Det är en pyroman som härjar i staden! Den ena skolan efter den andra drabbas. Det är dags att sätta stopp för bränderna, innan pyromanen slår till mot Lasses egen skola. Och som vanligt försöker han att få fast den skyldige.

Detta är ytterligare en bok om grabben som löser fall på löpande band.

Jan-Olof Ekholm är själv en deckarfantast. Han gillar bland annat pussel-deckare. Och en observant läsare kan nog lösa också mysteriet i Bingo, grabben.

För mellanstadiet och uppåt.