Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Swedes As Others See Them

Swedes As Others See Them

Häftade böcker. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 1997. 150 sidor.

Facts, Myths or a Communication Complex?
How can businessmen establish the kind of relationship with foreigners that will lead to real two-way communication, genuine understanding and profitable results?
This is the essential question answered by Jean Phillips-Martinsson in her penetrating, pithy and often amusing book - a book that should be required reading for everybody who works internationally. For, although it focuses on the culture, behaviour and foibles of the Swedes, the book’s basic lesson is valid no matter what nationality or language is involved.
The lesson is that as a businessman in another country you are treading through a cultural jungle - and one false step could very likely alienate your contact and cost you the order.
‘Swedes As Others See Them’ is both enlightening and entertaining.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Förlagsfakta

ISBN
9789144201122
Titel
Swedes As Others See Them
Författare
Jean Phillips-Martinsson
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
1997
Omfång
150 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
240 g
Språk
Svenska