Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Lilla boken om marknadsföring

Lilla boken om marknadsföring

Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2009. 121 sidor.

Nyskick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9170052492
Titel
Lilla boken om marknadsföring
Författare
Fasth, Jonas
Förlag
Liber
Utgivningsår
2009
Omfång
121 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
305 g
Språk
Svenska
Baksidestext
En liten handbok om vad marknadsföring är och varför det är bra. Här finns det mesta man behöver veta om marknadsföring. Hur man beskriver sin affärsidé, gör en konkurrentanalys eller kartlägger olika målgrupper är bara några exempel på de goda råd som boken ger.

Läs mer
Boken vänder sig främst till dem som inte vet något om vad marknadsföring är och innebär. Men kan även användas av andra som snabbt vill få en överblick eller bara lite inspiration.
Boken är skriven på lättillgängligt språk och med tydlig röd tråd.

Om författarna
Jonas Fasth är metodutvecklingschef på ALMI Företagspartner