Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Kotlers marknadsföring

Kotlers marknadsföring

Inbundna böcker. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.

Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.

Förlagsfakta

ISBN
9789147045136
Titel
Kotlers marknadsföring
Författare
Kotler, Philip
Förlag
Liber
Utgivningsår
1999
Omfång
280 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
148 x 210 mm
Vikt
548 g
Språk
Svenska