Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Övertalningsstrategier. Att välja budskap efter utgångsläge

Övertalningsstrategier. Att välja budskap efter utgångsläge

Häftad bok. Lund University Press. 1994. 218+(1) sidor.

Gott skick. Limmat mjukband. Disputations- och erratablad medföljer. Lund Studies in Media and Communication 1.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9179662560
Titel
Övertalningsstrategier : att välja budskap efter utgångsläge
Författare
Palm, Lars, 1941-, kommunikationsforskare.
Förlag
Lund : Lund Univ. Press
Utgivningsår
1994
Språk
Svenska