-
Att skapa upplevelser : från OK till WOW
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2015. 176 sidor.
Gott skick. Utgallrat biblioteksexemplar. Inplastad
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144091747
- Titel
- Att skapa upplevelser : från OK till WOW
- Författare
- Mossberg, Lena
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 245 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 320 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Under de senaste decennierna har våra konsumtionsmönster förändrats, och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta av livet. Vi söker med andra ord upplevelser.
Syftet med den här boken är att beskriva hur upplevelser kan skapas. Från producentens perspektiv handlar upplevelser mycket om att få kunden engagerad, och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion. Men konsumenten samskapar också upplevelsen med producenten, något som diskuteras löpande i boken. Tack vare bokens alla konkreta exempel kan läsaren känna igen sig och applicera idéerna som presenteras på sin egen situation.
Boken är skriven för företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag, men passar även den som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Detta är en kraftigt reviderad upplaga av en tidigare utgiven bok med samma titel.
Studentlitteratur AB 2 9789144091747 -
Att skapa upplevelser - från OK till WOW!
Häftad bok. Studentlitteratur . 1 uppl. 2003. 211 sidor.
Nära nyskick. Kartonnage.
Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om at läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144026870
- Titel
- Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
- Författare
- Lena Mossberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 211 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Studentlitteratur 1 9144026870 -
Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2003. 211 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144026879
- Titel
- Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
- Författare
- Lena Mossberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 211 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Studentlitteratur AB 1 9789144026879 -
Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2003. 211 sidor.
Mycket gott skick. Hanteringsspår på pärmen. Aningen skavda hörn. Hel och ren inlaga utan anteckningar eller understrykningar. [rum 2]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144026879
- Titel
- Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
- Författare
- Lena Mossberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 211 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Studentlitteratur AB 1 9789144026879 -
Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2011. 211 sidor.
Gott skick. Hel och ren utan namn, men med bruksspår
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144026879
- Titel
- Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
- Författare
- Lena Mossberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 211 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Studentlitteratur AB 9789144026879 -
Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2003. 211 sidor.
Nyskick. Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden e läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144026879
- Titel
- Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
- Författare
- Lena Mossberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 211 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Studentlitteratur AB 9789144026879 -
Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2003. 211 sidor.
Gott skick. Pärmen något nött.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144026879
- Titel
- Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
- Författare
- Lena Mossberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 211 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Studentlitteratur AB 1 9789144026879 -
Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2003. 211 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144026870
- Titel
- Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
- Författare
- Lena Mossberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 211 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Studentlitteratur AB 1 9144026870 -
Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1:10 uppl. 2007. 211 sidor.
Nära nyskick. Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden e läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144026870
- Titel
- Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
- Författare
- Lena Mossberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 211 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Studentlitteratur AB 1:10 9144026870 -
Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2003. 211 sidor.
Mycket gott skick. Gallrat biblioteksex, stämplat och klisterdekal på baksida.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144026870
- Titel
- Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
- Författare
- Lena Mossberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 211 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Studentlitteratur AB 1 9144026870 -
Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2003. 211 sidor.
Nära nyskick. (Rum 1)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144026879
- Titel
- Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
- Författare
- Lena Mossberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 211 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Studentlitteratur AB 1 9789144026879 -
Att skapa upplevelser - från OK till WOW
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2003. 211 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144026879
- Titel
- Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
- Författare
- Lena Mossberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 211 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 384 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.
Studentlitteratur AB 1 9789144026879
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn