Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
Inbunden bok. Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling). 1992.
Nyskick. ISL Förlag. 1 uppl. 1994. 139 s. Inbunden. nyskick. Skyddsomslag finns i nära nyskick.REA We only accept orders domestic Sweden. Alla våra kunder betalar mot faktura, m a o ingen förskottsbetalning. B-post.. Ekonomi näringsliv om servicegrad och lönsamhet. Nyskick.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9176980294
- Titel
- Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
- Författare
- Lindbom, Tomas - Jonsson, Thomas - Institutet för säljträning och ledarutveckling
- Förlag
- Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling)
- Utgivningsår
- 1992
- Språk
- Svenska