Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer

Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer

Inbunden bok. Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling). 1992.

Nyskick. ISL Förlag. 1 uppl. 1994. 139 s. Inbunden. nyskick. Skyddsomslag finns i nära nyskick.REA We only accept orders domestic Sweden. Alla våra kunder betalar mot faktura, m a o ingen förskottsbetalning. B-post.. Ekonomi näringsliv om servicegrad och lönsamhet. Nyskick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9176980294
Titel
Vinnande kundvård : hur man behåller och vårdar sina kundrelationer
Författare
Lindbom, Tomas - Jonsson, Thomas - Institutet för säljträning och ledarutveckling
Förlag
Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling)
Utgivningsår
1992
Språk
Svenska