Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Skitenkelt

Skitenkelt

Häftad bok. Printz Publishing. 1 uppl. 2013. 187 sidor.

Nära nyskick. Format 19,5 x 15 cm Vikt 245 g.
Förlagsband med mjuka pärmar och invikta flikar, illustrerad med sv/v fotografier. Ekonomi, affärsplan och budget i all ära, men det är varumärket som är grunden i ditt företag. Och det är när varumärket bygger på din personlighet och dina erfarenheter som det lyfter på riktigt. I den här boken får du bland annat lära dig hur du utvecklar din affärsidé, hittar din position och din målgrupp och skapar en genomtänkt varumärkesplattform. Låter det krångligt? Tvärtom, i Mikael Fribergs version är det skitenkelt. Det är bara att sätta igång! // Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789187343094
Titel
Skitenkelt
Författare
Mikael Friberg
Förlag
Printz Publishing
Utgivningsår
2013
Omfång
187 sidor
Bandtyp
Flexband
Mått
150 x 195 mm Ryggbredd 12 mm
Vikt
248 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Allt är SKITENKELT när du väl kan det, och Mikael Fribergs skola är inte längre än den här boken. Han ringer snart in till första lektionen.

"Det är din passion och dina värderingar som är hela skälet till att ditt företag finns och att du gör det du gör. Men varumärket upphör att vara ditt den dagen du sätter det till världen."

Ekonomi, affärsplan och budget i all ära, men det är varumärket som är grunden i ditt företag. Och det är när varumärket bygger på din personlighet och dina erfarenheter som det lyfter på riktigt.

I den här boken får du bland annat lära dig hur du utvecklar din affärsidé, hittar din position och din målgrupp och skapar en genomtänkt varumärkesplattform.

Låter det krångligt? Tvärtom, i Mikael Fribergs version är det SKITENKELT. Det är bara att sätta igång!

MIKAEL FRIBERG är managementkonsult, senior advisor och copywriter med snart 30 års erfarenhet från reklambranschen. Efter 25 år som copywriter sadlade han om och arbetar nu på heltid med att hjälpa företag att bygga sina varumärken.

"En managementbok som börjar med en presentation av typen 'jag är frånskild trebarnsfar, rätt medelmåttig' kan ju inte bli annat än kul. Inspireras till att förverkliga dina idéer om vad du vill bli!"

Mama