-
Crossing the chasm - marketing and selling di...
Pocketbok. 3 uppl. 2014. 273 sidor.
Gott skick. Genomläst. (väl läsvärd!)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780062292988
- Titel
- Crossing the chasm - marketing and selling disruptive products to mainstream customers
- Författare
- Moore, Geoffrey A.
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 273 sidor
- Bandtyp
- Hft
- Språk
- English
- Baksidestext
- Examines marketing strategies for high-tech products, with advice for techology companies on how to increase their market share more rapidly when new technologies are introduced to consumers
3 9780062292988
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn