Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och sin övriga omgivning att tycka att man blivit en mycket bättre person - utan att man behövt ändra på sig

Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och sin övriga omgivning att tycka att man blivit en mycket bättre person - utan att man behövt ändra på sig

Inbunden bok. Linköping : Affärslitteratur. 1996. 192 sidor.

Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. (401) RAk o fin. Inga noteringar i boken. Läst med försiktighet.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9187744112
Titel
Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och sin övriga omgivning att tycka att man blivit en mycket bättre person - utan att man behövt ändra på sig
Författare
Ohlsson, Mikael - Goffe, Toni
Förlag
Linköping : Affärslitteratur
Utgivningsår
1996
Språk
Svenska