Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
One-to-One Marketing - Filosofi och metod

One-to-One Marketing - Filosofi och metod

Böcker. Liber. 1 uppl. 1999. 248 sidor.

One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas.

Läs mer
Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000.

Om författarna
Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.

Förlagsfakta

ISBN
9789147044566
Titel
One-to-One Marketing - Filosofi och metod
Författare
Feurst, Ola
Förlag
Liber
Utgivningsår
1999
Omfång
248 sidor
Bandtyp
Övrigt
Vikt
498 g
Språk
Svenska