Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

Orwell, Animal Farm

Sökträffar 1-30 av 45 Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

  • Animal farm

    Animal farm

    Pocketbok. Penguin. 1969.

    Mycket gott skick. På engelska.Namn i bläck på förstasidan.

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal farm

    Animal farm

    Häftad bok. Pearson Education Limited. 1996. 128 sidor.

    Mer om ISBN 9780582275249

    Mycket gott skick. Samma frakt oavsett hur mycket du handlar.

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal Farm : A Fairy Story

    Animal Farm : A Fairy Story

    Pocketbok. Esselte Studium. 1974.

    ISBN 9789124674373

    Gott skick. edited by Stellan Fries, skolbok med eng/sv ordlista, några blyertsanteckningar

    Säljare: monkan1949

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish Stöd Bokhjälpen
  • Animal Farm, Burmese Days, A Clergyman's Daughter, Coming Up for Air, Keep the Aspidistra Flying, Nineteen Eighty-Four: Complete & Unabridged

    Animal Farm, Burmese Days, A Clergyman's Daug...

    Inbunden bok. Secker Warburg/Octopus. 1976. 925 sidor.

    ISBN 9780905712048

    Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Engelsk upplaga , Complete and unabridged.
    Underbar samling av Orwells mest inflytelserika skrifter. Några välkända, s läs mer

    Säljare: Stefan Lyxell

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal farm Burmese days A clergyman´s daughter Nineteen eighty-four

    Animal farm Burmese days A clergyman´s daught...

    Inbunden bok. Guild Publishing. 1989.

    Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Utgiven på engelska av Guild Publishing 1989. Fyra klassiker från George Orwell samlade i en volym. Alltifrån den satiri läs mer

    Säljare: Persona

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • The animal farm

    The animal farm

    Häftad bok.

    Gott skick. Finns några understrykningar i bläck på en el två sidor

    Säljare: JosBok

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
  • Animal farm, a fairy story

    Animal farm, a fairy story

    Pocketbok. Penguin. 1966. 119 sidor.

    Mycket gott skick. Signatur/adress på sista sidan. En cm släpp i ryggens övre och nedre del.

    Säljare: Ture O

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • ANIMAL  FARM

    ANIMAL FARM

    Pocketbok. Språkförlaget. 1970. 207 sidor.

    Mycket gott skick. Pocket,engelsk text,ordlista,noter o frågor

    FRI FRAKT inrikes
    Fraktfritt
  • Animal Farm. Burmese Days. A Clergyma´s Daughter. Comming upp for Air. . Keep the Aspidistra Flying. Nineteen Eighty-Four

    Animal Farm. Burmese Days. A Clergyma´s Daugh...

    Inbunden bok. Secker - Varburg Octopus. Ny samlad engelsk upplaga uppl. 1976. 928 sidor.

    ISBN 0905712048

    Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Ryggen aningen blekt. I övrigt nyskick. 23,4 x 14,7 cm. 1364 g

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Beautiful Orwell Animal farm and 1984

    Beautiful Orwell Animal farm and 1984

    Inbunden bok.

    Mycket gott skick. Some foxing and some gilt is off on one of the boards.

    Säljare: Gerge, Mauritz (företag)

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
  • Animal farm : a fairy story

    Animal farm : a fairy story

    Pocketbok. Harmondsworth, Middx. : Penguin. 1979. 120 sidor.

    Mer om ISBN 0140008381

    Gott skick.

    Säljare: ronnybgoode

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal farm

    Animal farm

    Inbunden bok. Harcourt Brace. 1990.

    ISBN 9780151072552

    Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. På engelska.

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal Farm - A Fariry Story.

    Animal Farm - A Fariry Story.

    Något under normalt skick. Limhäftad/Pocket Svenska Bokförlaget, Stockholm 1967, Språk: Engelska. Sliten i ryggens över läs mer

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish Stöd Bokhjälpen
  • Animal farm : a fairy story

    Animal farm : a fairy story

    Häftad bok. Solna : Almqvist & Wiksell läromedel. 1988. 207 sidor.

    Mer om ISBN 9121062986

    Mycket gott skick. Engelsk text

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal Farm

    Inbunden bok. Martin Secker & Warburg Ltd. 1953. 92 sidor.

    Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Mycket gott skick. Verkar inte läst. Något gulnat papper på grund av ålder. Omslaget är lite upprivet på baksidan (se bild) annars bra skick.

    Säljare: anbe

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal farm : a fairy story

    Animal farm : a fairy story

    Pocketbok. Harlow : Longman. 1992. 122 sidor.

    Mer om ISBN 0582530083

    Mycket gott skick. Språk-Engelska

    Säljare: Björkstina

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Djurens gård - En saga (Animal Farm)

    Häftad bok. Litteraturfrämjandet - En bok för alla. 1983. 127 sidor.

    Mer om ISBN 9174483188

    Mycket gott skick. Oläst. Lite gulnad inlaga. Översättning av Jan Wahlén.

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Djurens gård – En saga – [eller "Djurfarmen", svensk översättning av "Animal Farm"]

    Djurens gård – En saga – [eller "Djurfarmen",...

    Pocketbok. Stockholm: Litteraturfrämjandet, En bok för alla. 1985. 127 sidor.

    Mer om ISBN 9174483188

    Gott skick. Fint ex med lättare bruksspår. Ägarsign. "Ett världsberömt verk, en satir över diktaturen".

    Säljare: Sundblom, Erik (företag)

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal Farm – A Fairy Story

    Animal Farm – A Fairy Story

    Pocketbok. Penguin Books; "Penguin Modern Classics". 1968. 119 sidor.

    Gott skick. Språk: Engelska. Läst med yttre bruksspår. Ordentligt kantstött i ryggens överkant. Ägarsign. på titelsidan. Fint skick invändigt.

    Säljare: Sundblom, Erik (företag)

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal Farm 1946

    Animal Farm 1946

    Inbunden bok.

    Gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Dust-jacket i gott skick inte price-clipped. Boken är missfärgad med torr och luktar inget dåligt alltså inte möglig

    Säljare: Gerge, Mauritz (företag)

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
  • Animal farm

    Animal farm

    Pocketbok. A Signet classic. 128 sidor.

    ISBN 0451524667

    Mycket gott skick. Engelsk text.
    Hel och ren.
    Något gulnade sidor som är en naturlig följd av att syret integrerar med pappret.
    Läst ex.

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal farm : a fairy story / George Orwell ; edited by Stellan Fries.

    Animal farm : a fairy story / George Orwell ;...

    Pocketbok.

    Mer om ISBN 9121062986

    Mycket gott skick. Animal farm : a fairy story / George Orwell ; edited by Stellan Fries. (1902-1993) (medarbetare).
    2. ed. 6. [pr.]- Pu läs mer

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish Stöd Bokhjälpen
  • Animal farm : a fairy story / George Orwell ; edited by Stellan Fries.

    Animal farm : a fairy story / George Orwell ;...

    Pocketbok.

    Mer om ISBN 9121062986

    Mycket gott skick. Animal farm : a fairy story / George Orwell ; edited by Stellan Fries. (1902-1993) (medarbetare).
    2. ed. 6. [pr.]
    Pu läs mer

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish Stöd Bokhjälpen
  • Animal Farm.  Burmese Days.  A Clergyman´s Daughter.  Nineteen Eighty-Four

    Animal Farm. Burmese Days. A Clergyman´s Da...

    Inbunden bok. Secker & Warburg Octopus. Ny samlad engelsk utgåva uppl. 1986. 624 sidor.

    Nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Ryggen blekt. Förlagets svarta konstläderband med skyddsomslag. 23,2 x 15,3 cm. 736 g

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Longman Study Texts ANIMAL FARM

    Pocketbok. Longman. 1986. 103 sidor.

    ISBN 0582330874

    Nyskick.

    Säljare: RUSTIS

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal farm : a fairy story

    Pocketbok. Stockholm : Esselte studium. 1977.

    Mer om ISBN 912467401x

    Mycket gott skick. en del noteringar i marginalden. Översättnignar av ord mm

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish Stöd Bokhjälpen
  • Animal farm

    Animal farm

    Häftad bok. Penguin Modern Classics . 1970. 120 sidor.

    Mycket gott skick. Penguin Modern Classics 1970 ngt gulnad 120s namnt. Häftad
    Mycket gott skick. på engelska

    Säljare: Fasetten konsult (företag)

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal farm

    Animal farm

    Inbunden bok. London : Heinemann educational books. 1972.

    Mer om ISBN 0435121650

    Gott skick. Skyddsomslag saknas. Inlaga i nyskick. (08)

    Säljare: Good Books

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Animal farm - 1984

    Animal farm - 1984

    Inbunden bok. Harcourt. 1 uppl. 2003.

    Mer om ISBN 9780151010264

    Gott skick. Skyddsomslag i hyggligt skick. På engelska. Dessvärre är det kaffe spilld på den. Längs halva skyddsomslagets framsida samt på baksidan är det brunfläc läs mer

    Säljare: ListigSpindel

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Stöd Bokhjälpen
  • Animal farm : a fairy story

    Animal farm : a fairy story

    Pocketbok. Harmondsworth, Middx. : Penguin. 1983. 120 sidor.

    Mer om ISBN 0140008381

    Mycket gott skick. FRI FRAKT-namnteckning

    Säljare: Höijers Antikvariat (företag)

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK