-
Övertalningsstrategier. Att välja budskap eft...
Häftad bok. Lund University Press. 1994. 218+(1) sidor.
Gott skick. Limmat mjukband. Disputations- och erratablad medföljer. Lund Studies in Media and Communication 1.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9179662560
- Titel
- Övertalningsstrategier : att välja budskap efter utgångsläge
- Författare
- Palm, Lars, 1941-, kommunikationsforskare.
- Förlag
- Lund : Lund Univ. Press
- Utgivningsår
- 1994
- Språk
- Svenska
Lund University Press 9179662560
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn