Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marknadsundersökning : en väg till ökad marknadsintelligens

Marknadsundersökning : en väg till ökad marknadsintelligens

Inbunden bok. Beckmans. 1968. 181 sidor.

Gott skick. Nagg och nötningar på omslag. Något böjd framsida på pärmen. Klistermärke på försättsblad. Gulnat snitt på inlaga. I övrigt ua. Förlagsband. Boken är avsedd både för studenter, marknadsundersökare, företagsledare och högre tjänstemän. Redogörelser för olika undersökningstekniker sker på ett beskrivande, icke-matematiskt sätt. Författaren ger dessutom en kortfattad, lättförståelig presentation av attitydskalor, matematiska modeller, experimentformer, beslutsteori och ADB-tillämpningar.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish