Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9147040122
Titel
Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld
Författare
Frankelius, Per
Förlag
Liber
Utgivningsår
1997
Omfång
192 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
644 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.

Läs mer
Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande.

Om författarna
Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.