Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Öresundsbron på uppmärksamhetens marknad

Öresundsbron på uppmärksamhetens marknad

Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2002. 266 sidor.

Mycket gott skick. Trådhäftad. Illustrerad.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9144040784
Titel
Öresundsbron på uppmärksamhetens marknad
Författare
Berg, Per Olof - Linde-Laursen, Anders - Löfgren, Orvar
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
2002
Omfång
266 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
500 g
Språk
Svenska
Baksidestext
I det som kallats "den nya ekonomin" har evenemangen fått en nyckelroll när det gäller att lansera ett varumärke, en identitet eller berätta en historia. "Event-management" är en snabbt växande bransch som paketerar händelsen, invigningen eller lanseringen som en mångsinnlig direktupplevelse - en konstform.
I denna bok granskar en grupp företagsekonomer och kulturforskare evenemangskulturens värld utifrån en studie av ”världens mest invigda bro”. Den ger en ingående skildring av hur invigningen av Öresundsbron byggs upp, genomförs och värderas.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se