Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Key Account Management

Key Account Management

Häftad bok Studentlitteratur AB. 4 uppl. 2012. 361 sidor.

Mycket gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789144059006
Titel
Key Account Management
Författare
Peter Cheverton
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
2012
Omfång
361 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
639 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett företag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckelkunder.
Boken är en av få böcker på marknaden som lägger betoningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kundstrategi.
Med denna den fjärde upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.