-
Mediebilden i verkligheten strategiskt public...
Inbunden bok.
Mycket gott skick. Liber ekonomi. uppl.1. 2002. 166 s.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147064922
- Titel
- Mediebilden i verkligheten - strategiskt publicitetsarbete för moderna organsiationer
- Författare
- Malmsten, Peter
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 224 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 467 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Mediebilden är i mångas ögon ofta verkligare än verkligheten. Avsikten med den här boken är att presentera viktig kunskap om hur mediebilder ser ut, skapas och kan påverkas.
Läs mer
Mediebilden i verkligheten tar sin utgångspunkt i två omfattande medieundersökningar, toppnyheterna i svenska medier 1998-2001 och mediebilder för över 100 företag och organisationer. Utifrån denna kunskap föreslås hur ett strategiskt publicitetsarbete kan genomföras. Löpande ges exempel ur verklighetens nyhetsflöde och nyckeltal för publicitet.
Om författarna
Peter Malmsten är medieanalytiker på omvärlds- och medieanalysföretaget Observer och har stor erfarenhet av publicitets- och kommunikationsutvärderingar.
9789147064922 -
Mediebilden i verkligheten - strategiskt publ...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 224 sidor.
Nyskick. NAMNAD
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147064922
- Titel
- Mediebilden i verkligheten - strategiskt publicitetsarbete för moderna organsiationer
- Författare
- Malmsten, Peter
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 224 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 467 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Mediebilden är i mångas ögon ofta verkligare än verkligheten. Avsikten med den här boken är att presentera viktig kunskap om hur mediebilder ser ut, skapas och kan påverkas.
Läs mer
Mediebilden i verkligheten tar sin utgångspunkt i två omfattande medieundersökningar, toppnyheterna i svenska medier 1998-2001 och mediebilder för över 100 företag och organisationer. Utifrån denna kunskap föreslås hur ett strategiskt publicitetsarbete kan genomföras. Löpande ges exempel ur verklighetens nyhetsflöde och nyckeltal för publicitet.
Om författarna
Peter Malmsten är medieanalytiker på omvärlds- och medieanalysföretaget Observer och har stor erfarenhet av publicitets- och kommunikationsutvärderingar.
Liber 1 9789147064922 -
Mediebilden i verkligheten
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 166 s. Inbunden. 25x17cm.
Nyskick. Oläst.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147064927
- Titel
- Mediebilden i verkligheten - strategiskt publicitetsarbete för moderna organsiationer
- Författare
- Malmsten, Peter
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 224 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 467 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Mediebilden är i mångas ögon ofta verkligare än verkligheten. Avsikten med den här boken är att presentera viktig kunskap om hur mediebilder ser ut, skapas och kan påverkas.
Läs mer
Mediebilden i verkligheten tar sin utgångspunkt i två omfattande medieundersökningar, toppnyheterna i svenska medier 1998-2001 och mediebilder för över 100 företag och organisationer. Utifrån denna kunskap föreslås hur ett strategiskt publicitetsarbete kan genomföras. Löpande ges exempel ur verklighetens nyhetsflöde och nyckeltal för publicitet.
Om författarna
Peter Malmsten är medieanalytiker på omvärlds- och medieanalysföretaget Observer och har stor erfarenhet av publicitets- och kommunikationsutvärderingar.
9147064927
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn