Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass

Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass

Inbundna böcker. EQP Förlag. 2 uppl. 2012. 248 sidor.

Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.

• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.

• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.

Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.

PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.

Förlagsfakta

ISBN
9789198008524
Titel
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
Författare
Wettsjö, PG
Förlag
EQP Förlag
Utgivningsår
2012
Omfång
248 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
Vikt
552 g
Språk
Svenska