Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Creating shareholder value : the new standard for business performance

Creating shareholder value : the new standard for business performance

New York : Free Press cop. 1986 Förlagsband med skyddsomslag, 270s. 24x16cm, 566g. Mycket fint skick. Engelsk text. Placering:277. ISBN 0029257204. Increased annual sales and growth of earnings - these are the usual standards of success for the American corporation. But what does it mean if the company achieves its goals but the value of its stock declines at the same time? According to Rappaport, these companies are judging success by the wrong standards, and often become the target for takeovers. Rappaport argues that the ultimate test of corporate strategy, indeed the only reliable measure, is whether it creates economic value for shareholders.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
0029257204
Titel
Creating shareholder value : the new standard for business performance
Författare
Rappaport, Alfred
Förlag
New York : Free Press ; London : Collier Macmillan
Språk
English