-
Den nya affärslogiken
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1995.
Gott skick. Vanligt slitage på utsidan. Endast en liten överstrykning i boken.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9123013222
- Titel
- Den nya affärslogiken
- Författare
- Normann, Richard
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1995
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 430 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken visar på ett nytt sätt att tänka affärsmässigt. Enligt författarna är distinktionen mellan varor och tjänster förlegad och irrelevant för dagens företagande. En ny synvinkel som fokuserar på hur värde samproduceras av olika aktörer behövs för att förstå det nya affärslivet. Det innebär att hela värdeskapande system måste förändras, och därmed också värdeskapandets logik.
Läs mer
Boken visar på ett nytt sätt att tänka affärsmässigt. Enligt författarna är distinktionen mellan varor och tjänster förlegad och irrelevant för dagens företagande. En ny synvinkel som fokuserar på hur värde samproduceras av olika aktörer behövs för att förstå det nya affärslivet. Det innebär att hela värdeskapande system måste förändras, och därmed också värdeskapandets logik.
Boken för på ett lättförståeligt sätt fram dessa tankar och texten varvas rikligt med exempel från verkliga företag. I en avslutande del beskrivs utförligt fyra företags tillvägagångssätt.
Liber 1 9123013222 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9123013222
- Titel
- Den nya affärslogiken
- Författare
- Normann, Richard
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1995
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 430 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken visar på ett nytt sätt att tänka affärsmässigt. Enligt författarna är distinktionen mellan varor och tjänster förlegad och irrelevant för dagens företagande. En ny synvinkel som fokuserar på hur värde samproduceras av olika aktörer behövs för att förstå det nya affärslivet. Det innebär att hela värdeskapande system måste förändras, och därmed också värdeskapandets logik.
Läs mer
Boken visar på ett nytt sätt att tänka affärsmässigt. Enligt författarna är distinktionen mellan varor och tjänster förlegad och irrelevant för dagens företagande. En ny synvinkel som fokuserar på hur värde samproduceras av olika aktörer behövs för att förstå det nya affärslivet. Det innebär att hela värdeskapande system måste förändras, och därmed också värdeskapandets logik.
Boken för på ett lättförståeligt sätt fram dessa tankar och texten varvas rikligt med exempel från verkliga företag. I en avslutande del beskrivs utförligt fyra företags tillvägagångssätt.
Liber 1 9123013222 -
Den nya affärslogiken
Inbunden bok.
Mycket gott skick. Liber ekonomi. 1995. 201 s. Förlagsband. 15 x 21,5cm. Ett hörn något slitage.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9123013222
- Titel
- Den nya affärslogiken
- Författare
- Normann, Richard
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1995
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 430 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken visar på ett nytt sätt att tänka affärsmässigt. Enligt författarna är distinktionen mellan varor och tjänster förlegad och irrelevant för dagens företagande. En ny synvinkel som fokuserar på hur värde samproduceras av olika aktörer behövs för att förstå det nya affärslivet. Det innebär att hela värdeskapande system måste förändras, och därmed också värdeskapandets logik.
Läs mer
Boken visar på ett nytt sätt att tänka affärsmässigt. Enligt författarna är distinktionen mellan varor och tjänster förlegad och irrelevant för dagens företagande. En ny synvinkel som fokuserar på hur värde samproduceras av olika aktörer behövs för att förstå det nya affärslivet. Det innebär att hela värdeskapande system måste förändras, och därmed också värdeskapandets logik.
Boken för på ett lättförståeligt sätt fram dessa tankar och texten varvas rikligt med exempel från verkliga företag. I en avslutande del beskrivs utförligt fyra företags tillvägagångssätt.
9123013222 -
Den nya affärslogiken
Liber-Hermods, 1994. Upplaga 1:1. ISBN 9123013222. Inbunden, 201 s. 430 gram. Några gula överstrykningar i förordet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9123013222
- Titel
- Den nya affärslogiken
- Författare
- Normann, Richard
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1995
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 430 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken visar på ett nytt sätt att tänka affärsmässigt. Enligt författarna är distinktionen mellan varor och tjänster förlegad och irrelevant för dagens företagande. En ny synvinkel som fokuserar på hur värde samproduceras av olika aktörer behövs för att förstå det nya affärslivet. Det innebär att hela värdeskapande system måste förändras, och därmed också värdeskapandets logik.
Läs mer
Boken visar på ett nytt sätt att tänka affärsmässigt. Enligt författarna är distinktionen mellan varor och tjänster förlegad och irrelevant för dagens företagande. En ny synvinkel som fokuserar på hur värde samproduceras av olika aktörer behövs för att förstå det nya affärslivet. Det innebär att hela värdeskapande system måste förändras, och därmed också värdeskapandets logik.
Boken för på ett lättförståeligt sätt fram dessa tankar och texten varvas rikligt med exempel från verkliga företag. I en avslutande del beskrivs utförligt fyra företags tillvägagångssätt.
9123013222 -
Den nya affärslogiken.
Bättre Ledarskap Liber-Hermods 1995. 201 sid. Förlagsband.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn