Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Bokbörsen

Den svenska marknadsplatsen för lästa böcker, lyssnade skivor och tittade filmer. Sök bland tre miljoner annonser från tjugo tusen säljare som levererar direkt till dig.

  • Öppet köp 21 dagar
  • Betalning mot faktura
  • Inrikes enhetsfrakt 62 kr oavsett vikt och antal artiklar från samma säljare och i samma kundvagn.
# Bli digitalt smart. Sociala medier för företag

# Bli digitalt smart. Sociala medier för företag

Häftad bok

Nära nyskick. Roos & Tegner, 2015. 192 s. Flexiband. 20,5 x 15,5 cm. * * * Hur navigerar man i ett allt snårigare digitalt landskap och hur går man till väga för att verkligen nå ut med sitt budskap? Boken riktar sig till de som använder sociala medier i sitt arbete och vill lära sig att jobba så effektivt och framgångsrikt som möjligt.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789187905216
Titel
Bli digitalt smart : sociala medier för företag
Författare
Tina Sayed Nestius
Förlag
Roos & Tegner
Utgivningsår
2015
Omfång
192 sidor
Bandtyp
Flexband
Mått
158 x 207 mm Ryggbredd 17 mm
Vikt
340 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Två av tre svenskar finns på Facebook, Instagram utvecklas explosionsartat och på Twitter slåss åsiktsmaskinerna om utrymmet. Kanalerna är många, och det kan vara svårt att veta vilka man ska välja för att nå ut med sitt budskap på bästa sätt. Bli digitalt smart riktar sig till dig som använder sociala medier i ditt arbete och vill lära dig att jobba så effektivt som möjligt. Här får du veta vilken social kanal som lockar vem, vilket slags innehåll som skapar störst engagemang och framför allt: hur du skapar en digital strategi. För det är först när du vet vad du vill uppnå, varför du vill göra det, och vem din målgrupp är, som det går att hitta rätt. I boken ger Tina Sayed Nestius en mängd praktiska råd till en fungerande strategi för sociala medier. Och hon visar vilka fällor du bör se upp för, som brist på konsekvens, alltför frekventa statusuppdateringar och för lite variation i innehållet.

TINA SAYED NESTIUS är kommunikationskonsult med sociala medier som specialitet. Hon håller uppskattade föreläsningar och utbildningar i ämnet, och hjälper även myndigheter
och företag att hitta rätt ton i rätt social kanal.
Ytterligare författare: Nestius, Tina Sayed
Ytterligare illustratörer: Mårtensson, Benny