Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Kund för livet - En bok om kundvård

Kund för livet - En bok om kundvård

Inbundna böcker. Telegram Bokförlag. 2 uppl. 2003. 261 sidor.

Framgång i ett företag handlar mer om att behålla nöjda kunder och personal, mindre om att skaffa nya. För att lyckas med konsten att sälja fler gånger till samma kund behövs däremot en genomtänkt och genomförd servicefilosofi, menar Carl Sewell. I boken för författaren ett klokt resonemang om hur kund- och personalvård stärker ett företag och förmedlar en mängd handfasta råd om hur god service gör ett företag mer framgångsrikt.

Förlagsfakta

ISBN
9789177386353
Titel
Kund för livet - En bok om kundvård
Författare
Carl Sewell
Förlag
Telegram Bokförlag
Utgivningsår
2003
Omfång
261 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
160 x 230 mm Ryggbredd 23 mm
Vikt
588 g
Språk
Svenska