Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation

9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation

Häftade böcker. Nine Yards. 1 uppl. 2014. 197 sidor.

Varor och tjänster är sedan en tid tillbaka inte längre tillräckligt för att skaffa sig lojala köpare, konsumenter och följeslagare. Enbart fördelaktiga produktegenskaper räcker inte längre till för att övertyga. I stället har varumärket, och vårt förhållande till detta, mer och mer kommit att stå i fokus då det handlar om de val vi gör och – i slutändan –  huruvida ett företag eller till och med en hel bransch är lyckosam eller misslyckas kapitalt. För att komma tillrätta med detta glapp och ge varumärken och deras historier smak och färg, har kommunikatörer och marknadsförare mer och mer kommit att luta sig mot begrepp som Brand Experience, Storytelling och Content Marketing.

I boken 9 sammanfattar Jörgen Svedberg sina och Brand Experience-byrån Nine Yards samlade erfarenheter och insikter om varumärkeskommunikation. Han gör det i nio resonemang och på ett sätt som berör alla, men kanske speciellt dig som ansvarar för ett varumärke, oavsett om det gäller ett företag, organisation, förening eller en person. Det handlar om förutsättningar om att förstå, hitta sitt varför, definiera ett tydligt ledarskap och om att hitta verktygen för att orka, hela vägen fram till ett omtyckt, kanske till och med älskat, varumärke.

Om författaren.

Jörgen Svedberg har arbetat med strategisk och taktisk kommunikation i mer än 30 år. Han har arbetat för en lång rad svenska industri- och tjänsteföretag och offentliga organisationer. Jörgen arbetar idag främst som rådgivare inom varumärkeskommunikation och varumärkesutveckling.

Förlagsfakta

ISBN
9789163759338
Titel
9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation
Författare
Svedberg, Jörgen
Förlag
Nine Yards
Utgivningsår
2014
Omfång
197 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
150 x 220 mm Ryggbredd 17 mm
Vikt
483 g
Språk
Svenska