Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Möt kunden öga mot öga : nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147122349
Titel
Möt kunden öga mot öga : nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen
Författare
Thordén, Ulla-Lisa
Förlag
Liber
Utgivningsår
2017
Omfång
193 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
170 x 240 mm Ryggbredd 17 mm
Vikt
490 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Vill du få andra att förstå vikten av din kompetens, så att de ger dig uppdrag? Och helst intressanta sådana! Möt kunden öga mot öga handlar om vikten och värdet av att våga möta kunder öga mot öga trots – eller tack vare – att vi lever i en alltmer digitaliserad värld. Det är i det personliga mötet du blir vald eller bortvald.
Möt kunden öga mot öga riktar sig främst till dig som är specialist (konsult, advokat, revisor, tekniker, rådgivare, kulturskapare eller liknande) – det vill säga som inte innehar titeln säljare eller ser det som din huvudsakliga uppgift att sälja – och som vill öka dina chanser att skapa gulduppdrag.
Boken hjälper dig att:

känna dig säkrare i olika sammanhang och våga berätta om din expertis
sätta rätt pris på ditt kunnande och därmed skapa förhandlingsglädje
avdramatisera det säljande momentet i ett samtal
våga vara öppen för det oväntade.

Utgångpunkten för boken är den unika VIVA!-modellen som visar hur du med rätt attityd kan skapa mer fruktsamma och effektiva möten.
I slutet av boken finns checklistor och lathundar som du kan använda när du har bråttom. De innehåller praktiskt tillämpbara punkter att tänka igenom inför och efter olika samtal – så att både du och kunden blir vinnare.
Om författaren
Ulla-Lisa Thordén är en av Sveriges mest anlitade coacher och föreläsare inom sälj- och kundkommunikation. Hon har skrivit ett flertal bästsäljare, bland annat Sälj dig själv och ta betalt, Luspank och idérik och 22 sätt att sälja bättre. Ulla-Lisa var en av nio EU ambassadörer för kvinnors företagande utsedda av Tillväxtverket, 2009–2013.