Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Bli digitalt smart: sociala medier för företag

Bli digitalt smart: sociala medier för företag

Häftad bok. Roos & Tegner. 1 uppl. 2015. 192 sidor.

Nyskick. Förlagsny. Flexband. 333 gram.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9789187905216
Titel
Bli digitalt smart : sociala medier för företag
Författare
Nestius, Tina Sayed
Förlag
Roos & Tegner
Utgivningsår
2015
Omfång
192 sidor
Bandtyp
Flexband
Mått
158 x 207 mm Ryggbredd 17 mm
Vikt
340 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Två av tre svenskar finns på Facebook, Instagram utvecklas explosionsartat och på Twitter slåss åsiktsmaskinerna om utrymmet. Kanalerna är många, och det kan vara svårt att veta vilka man ska välja för att nå ut med sitt budskap på bästa sätt. Bli digitalt smart riktar sig till dig som använder sociala medier i ditt arbete och vill lära dig att jobba så effektivt som möjligt. Här får du veta vilken social kanal som lockar vem, vilket slags innehåll som skapar störst engagemang och framför allt: hur du skapar en digital strategi. För det är först när du vet vad du vill uppnå, varför du vill göra det, och vem din målgrupp är, som det går att hitta rätt. I boken ger Tina Sayed Nestius en mängd praktiska råd till en fungerande strategi för sociala medier. Och hon visar vilka fällor du bör se upp för, som brist på konsekvens, alltför frekventa statusuppdateringar och för lite variation i innehållet.

TINA SAYED NESTIUS är kommunikationskonsult med sociala medier som specialitet. Hon håller uppskattade föreläsningar och utbildningar i ämnet, och hjälper även myndigheter
och företag att hitta rätt ton i rätt social kanal.