Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Brand Relations Management - Bridging the Gap Between Brand Promise and Brand Delivery

Brand Relations Management - Bridging the Gap Between Brand Promise and Brand Delivery

Häftade böcker. Liber. 1 uppl. 2004. 264 sidor.

Are you interested in strategy and marketing? This book is an excellent source for educating yourself – or others – in the area.

Läs mer
The Brand Relations Management-model consists of eight phases: Vision, Culture, Identify, Define, Architecture, Engage, Capitalize and Measure. The primary intention is to show that both brand promise and brand delivery are necessary in order to build a sustainable brand. The book’s strength is that it presents all the relevant theories of brand building.

Om författarna
Dr Tony Apéria is responsible for the branding course at School of Business, Dr Rolf Back is research director at the Department of applied communications science, both at Stockholm University.

Förlagsfakta

ISBN
9789147064038
Titel
Brand Relations Management - Bridging the Gap Between Brand Promise and Brand Delivery
Författare
Apéria, Tony
Förlag
Liber
Utgivningsår
2004
Omfång
264 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
692 g
Språk
Svenska