-
Fokusgrupper om fokuserade gruppintervjuer so...
Häftad bok.
Mycket gott skick. Studentlitteratur. uppl.2:4. 2015. 178 s. Ett fåtal färgmarkeringar förekommer i boken.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144058566
- Titel
- Fokusgrupper : om fokuserade gruppintervjuer som undersökningsmetod
- Författare
- Wibeck, Victoria
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 178 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 261 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det här är en handbok som skildrar hur man praktiskt går tillväga när man arbetar med fokusgrupper. Men boken ger även en teoretisk bakgrund till användandet av fokusgrupper som forskningsmetod. Fokusgrupper är en metod som används för att studera människors föreställningar, kunskaper, attityder och värderingar genom fokuserade gruppintervjuer. Metoden innebär att en grupp under en moderators ledning diskuterar ett givet ämne. Fokusgrupper används till exempel vid marknadsundersökningar, utvärderingar och i forskningssammanhang. Boken vänder sig till högskolestuderande inom ämnen som medie- och kommunikationsvetenskap, sociologi, statsvetenskap, pedagogik, folkhälsovetenskap, miljövetenskap, socialt arbete och ekonomi, men är också relevant för företag, skolor, kommuner och landsting.
Denna andra upplaga har uppdaterats och utökats med ytterligare förslag på hur data från fokusgrupper kan analyseras. Dessutom innehåller boken ett nyskrivet kapitel om hur fokusgrupper kan användas inom deltagandeforskning.
9789144058566 -
Fokusgrupper : om fokuserade gruppintervjuer...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2010. 178 sidor.
Nära nyskick. Namnad. årtal 2010
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144058566
- Titel
- Fokusgrupper : om fokuserade gruppintervjuer som undersökningsmetod
- Författare
- Wibeck, Victoria
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 178 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 261 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det här är en handbok som skildrar hur man praktiskt går tillväga när man arbetar med fokusgrupper. Men boken ger även en teoretisk bakgrund till användandet av fokusgrupper som forskningsmetod. Fokusgrupper är en metod som används för att studera människors föreställningar, kunskaper, attityder och värderingar genom fokuserade gruppintervjuer. Metoden innebär att en grupp under en moderators ledning diskuterar ett givet ämne. Fokusgrupper används till exempel vid marknadsundersökningar, utvärderingar och i forskningssammanhang. Boken vänder sig till högskolestuderande inom ämnen som medie- och kommunikationsvetenskap, sociologi, statsvetenskap, pedagogik, folkhälsovetenskap, miljövetenskap, socialt arbete och ekonomi, men är också relevant för företag, skolor, kommuner och landsting.
Denna andra upplaga har uppdaterats och utökats med ytterligare förslag på hur data från fokusgrupper kan analyseras. Dessutom innehåller boken ett nyskrivet kapitel om hur fokusgrupper kan användas inom deltagandeforskning.
Studentlitteratur AB 2 9789144058566 -
Fokusgrupper, Om fokuserade gruppintervjuer s...
Mycket gott skick. 2000,Studentlitteratur,Häftad.,144 s. ,Mycket gott skick.,9789144010601?,ISBN 9789144010601?
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144010601
- Titel
- Fokusgrupper
- Författare
- Victoria Wibeck
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det här är en handbok som skildrar hur man praktiskt går tillväga när man arbetar med fokusgrupper. Men boken ger även en teoretisk bakgrund till användandet av fokusgrupper som forskningsmetod.
Fokusgrupper är en metod som används för att studera människors föreställningar, kunskaper, attityder och värderingar genom fokuserade gruppintervjuer. Metoden innebär att en grupp under en moderators ledning diskuterar ett givet ämne.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9789144010601 -
Fokusgrupper om fokuserade gruppintervjuer so...
Häftad bok.
Gott skick. Studentlitteratur. uppl.2:2. 2010. 178 s. 15 x 22cm. Något tummade hörn annars ren och fin inlaga.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144058566
- Titel
- Fokusgrupper : om fokuserade gruppintervjuer som undersökningsmetod
- Författare
- Wibeck, Victoria
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 178 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 261 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det här är en handbok som skildrar hur man praktiskt går tillväga när man arbetar med fokusgrupper. Men boken ger även en teoretisk bakgrund till användandet av fokusgrupper som forskningsmetod. Fokusgrupper är en metod som används för att studera människors föreställningar, kunskaper, attityder och värderingar genom fokuserade gruppintervjuer. Metoden innebär att en grupp under en moderators ledning diskuterar ett givet ämne. Fokusgrupper används till exempel vid marknadsundersökningar, utvärderingar och i forskningssammanhang. Boken vänder sig till högskolestuderande inom ämnen som medie- och kommunikationsvetenskap, sociologi, statsvetenskap, pedagogik, folkhälsovetenskap, miljövetenskap, socialt arbete och ekonomi, men är också relevant för företag, skolor, kommuner och landsting.
Denna andra upplaga har uppdaterats och utökats med ytterligare förslag på hur data från fokusgrupper kan analyseras. Dessutom innehåller boken ett nyskrivet kapitel om hur fokusgrupper kan användas inom deltagandeforskning.
9789144058566 -
Fokusgrupper - Om fokuserade gruppintervjuer...
Häftad bok.
Nyskick. Det här är en handbok som skildrar hur man praktiskt går tillväga när man arbetar med fokusgrupper. Men boken ger även en teoretisk bakgrund till användandet av fokusgrupper som forskningsmetod. Fokusgrupper är en metod som används för att studera människ läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144010605
- Titel
- Fokusgrupper
- Författare
- Victoria Wibeck
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det här är en handbok som skildrar hur man praktiskt går tillväga när man arbetar med fokusgrupper. Men boken ger även en teoretisk bakgrund till användandet av fokusgrupper som forskningsmetod.
Fokusgrupper är en metod som används för att studera människors föreställningar, kunskaper, attityder och värderingar genom fokuserade gruppintervjuer. Metoden innebär att en grupp under en moderators ledning diskuterar ett givet ämne.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9144010605 -
Fokusgrupper : om fokuserade gruppintervjuer...
Häftad bok. Studentlitteratur, Lund. 2004. Häftad.
Nyskick. Det här är en handbok som skildrar hur man praktiskt går tillväga när man arbetar med fokusgrupper. Men boken ger även en teoretisk bakgrund till användandet av fokusgrupper som forskningsmetod. Fokusgrupper är en metod som används för att studera männi läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144010605
- Titel
- Fokusgrupper
- Författare
- Victoria Wibeck
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det här är en handbok som skildrar hur man praktiskt går tillväga när man arbetar med fokusgrupper. Men boken ger även en teoretisk bakgrund till användandet av fokusgrupper som forskningsmetod.
Fokusgrupper är en metod som används för att studera människors föreställningar, kunskaper, attityder och värderingar genom fokuserade gruppintervjuer. Metoden innebär att en grupp under en moderators ledning diskuterar ett givet ämne.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9144010605
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn