-
The Preceptor: Containing a General Course of...
Inbunden bok. R. and J. Dodsley, London. 4 uppl. 1763. 1+1+XXXV+L+5-466 sidor.
Gott skick. VOLUME II. Full leather. Raised bands. Frontispiece. Lightly stained at the outer edge. 20 folding plates, some with repairs on the back and folded outer margins, and probably the outer margin is missing on plate 5. Tables in the text. Contains the parts, läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKR. and J. Dodsley, London 4 -
Just trying to be real : diversions, reveries...
Inbunden bok. Stupid Pet Trick. 1 uppl. 2022. 207 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152712443
- Titel
- Just trying to be real : diversions, reveries and picture stories
- Författare
- Holmgren, Zigge
- Förlag
- Stupid Pet Trick
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 207 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 240 x 305 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 1400 g
- Språk
- English
- Baksidestext
- I believe delusions are as necessary to our happiness as realities. It’s all out there but the beauty of everyday life is often passed by unnoticed. Much like when reading a book or watching a film, the essentials are between the lines, thoughts turning up on the side in a parallel story, like a code to something or a snapshot of a distant memory that wants to be found... and making pictures is somewhat related to this. I rely a lot on chance. After I have tortured, torn and worn my pictures, something occasionally arises, often - as easy to ignore as it’s interesting. Maybe a comparison with an old well-worn table comes close - a table which has cavities, scratches and paint stains - it has become beautifully aged just by itself. But mainly - the pictures came into being as they did that day, without claiming to be fantastic masterpieces, more of a children’s picture book... but for grown-ups.
Stupid Pet Trick 1 9789152712443 -
Jo frosts toddler sos - solutions for the try...
Inbunden bok. Orion . 2013. 245 sidor.
Nyskick. oläst
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780752898643
- Titel
- Jo frosts toddler sos - solutions for the trying toddler years
- Författare
- Frost, Jo
- Utgivningsår
- 2018
- Språk
- English
Orion 9780752898643 -
Trying to dance
Inbunden bok. Stockholm : Journal. 1 uppl. 2004.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Utgallrad lånebok från skolbibliotek, stämpel på första och sista blad. Fint skick på bok förutom små märken på omslag (se bild).
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9197418269
- Titel
- Trying to dance
- Författare
- Engström, Jan Henrik
- Förlag
- Stockholm : Journal
- Utgivningsår
- 2004
- Språk
- English
Stockholm : Journal 1 9197418269 -
Trying to Save Piggy Sneed
Inbunden bok. Arcade Publishing. 1 uppl. 1996. 432 sidor.
ISBN 1559703237
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Amerikansk originalupplaga, första tryckningen. Omslag skyddas med avtagbar bokplast. Bilden föreställer faktiska exemplaret till salu.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKArcade Publishing 1 1559703237 -
The language of emotions : what your feelings...
Häftad bok. Boulder, Colo. : Sounds True. 2010. 415 sidor.
Nära nyskick. Engelsk text.
Hel och fin.
Slitage av måttlig grad.
Läst ex.
Tjock bok.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781591797692
- Titel
- The language of emotions : what your feelings are trying to tell you
- Författare
- McLaren, Karla
- Förlag
- Boulder, Colo. : Sounds True
- Utgivningsår
- 2010
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references (p. 399-403) and index
Boulder, Colo. : Sounds True 9781591797692 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Tillskrift på försättsbladet. Svensk text. "En guide till ett nytt sätt att vara chef i en ny, digital verklighet"... När du köper den här artikeln stöder du Bokhjälpens alfabetiseringsprojekt i några av världens fattigaste länder. Det kostar dig ingentin läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
The Early Asimon or Eleven Years of Trying 1...
Pocketbok. Panther. Ny engelsk upplaga i pocket uppl. 1974. 624 sidor.
ISBN 58603806X
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPanther Ny engelsk upplaga i pocket 58603806X -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 367 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nyskick. Boken är oläst. På Adlibris sida kan man läsa detta om boken. "I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
A neurosurgeon's notebook - one man's way of...
Häftad bok. Blackwell Science. 1999. 182 sidor.
Mycket gott skick. Klassiker.
Dyr utomlands.
This unique book describes an expert neurosurgeon's way of avoiding trouble in the clinic and the operating theatre. Mr Adams, an internationally recognized neurosurgeon and teacher, has trained numerous neurosurgical fellows läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780632051540
- Titel
- A neurosurgeon's notebook - one man's way of trying to avoid trouble
- Författare
- Adams, Chris
- Förlag
- Blackwell Science
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 182 sidor
Blackwell Science 9780632051540 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. (F) Svensk text.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
How to get things done - without trying too h...
Häftad bok. Pearson Prentice Hall Life. 2009. 201 sidor.
ISBN 9780273725565
Nära nyskick. T5
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPearson Prentice Hall Life 9780273725565 -
T-Rex Trying
Inbunden bok. Penguin. 2013.
ISBN 9780452299023
Mycket gott skick. Dekorerat kartonnage. A Plume Book.
Poor T-Rex. It's hard to be the Lizard King when you can't even change a light bulb.
Drawn from Hugh Murphy's wildly popular Tumblr feed of the same name, T-Rex Trying depicts the stubby-armed tyrant in a range of läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPenguin 9780452299023 -
How to get things done without trying too har...
Häftad bok. Pearson. 2017. 223 sidor.
Nyskick. Liten rest av prislapp på omslagets baksida.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273751106
- Titel
- How to get things done without trying too hard 2e
- Författare
- Templar, Richard
- Utgivningsår
- 2017
- Språk
- English
Pearson 9780273751106 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Oläst
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Verkar oläst....................// Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKA Gorgi Book 780552142021
-
Trying To Make A Living. Studies In The Econo...
Häftad bok. Ekonomisk-historiska institutionen. Göteborgs universitet. Första uppl. 2004. 229 sidor.
Gott skick. Akademisk avhandling. Språk: Engelska
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9185196584
- Titel
- Trying to make a living [Elektronisk resurs] : studies in the economic life of women in interwar Sweden
- Författare
- Lane, Linda - Handelshögskolan vid Göteborgs universitet. Ekonomisk-historiska institutionen
- Förlag
- Göteborg : Ekonomisk-historiska institutionen, Univ
- Utgivningsår
- 2004
- Språk
- English
Ekonomisk-historiska institutionen. Göteborgs universitet Första 9185196584 -
How to Succeed in Business without Really Try...
Häftad bok. THE WORLD’S WORK. 1961. 159 sidor.
Gott skick. Namnteckning. Sidorna något gulnade
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKTHE WORLD’S WORK -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Southside Stories. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Tillskrift från författarna på det textlösa försättsbladet.
[Hylla:20]Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Southside Stories 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok.
Gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Bullet Point 2016, inb. med skyddsomslag, 366 s, svensk text, smutsfläckar på främre sidsnitt, gott skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Kalla kulor förlag. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Kalla kulor förlag 1 9789188153319 -
Get digital or die trying
Inbunden bok. Kalla kulor förlag. 1 uppl. 2016. 366 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188153319
- Titel
- Get digital or die trying
- Författare
- Gilan, Arash
- Förlag
- Southside Stories
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 366 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 540 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Vi kan
sammanfatta den digitala transformationen med följande tre sanningar:
Allt som kan digitaliseras kommer att digitaliseras
Allt som digitaliseras kan kopieras
Allt som kopieras sjunker i värde
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Och det kan lätt kännas överväldigande.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta
nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Lets Get digital!
Kalla kulor förlag 1 9789188153319 -
Trying to Save Piggy Sneed
Inbunden bok.
ISBN 9781559703239
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Arcade. 1996. 432 s. 11,5 x 20cm. Engelsk text.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK9781559703239
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn