-
Supernöjda kunder och lyckliga säljare
Inbunden bok. Hakon Media AB /Market. 2011. 82 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789153438366
- Titel
- Supernöjda kunder och lyckliga säljare
- Författare
- Einhorn, Susanne
- Förlag
- Hakon Media AB /Market
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 82 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 215 x 218 mm Ryggbredd 8 mm
- Vikt
- 420 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Supernöjda kuder och lyckliga säljareDet du ger får du tillbaka - bli bäst på sälj! Hur gör man för att lyckas övrträffa kunderna förväntningar - och därmed öka lönsamheten? I boken får du och din personal på ett mycket konkret sätt ta del av de små stegen som skapar de stora skillnaden!Exempel på innehåll:Vem är säljare och hur ska en säljande attityd varaDet första intrycket och hur man gör det på bästa vis67 bra öppnigsfraser10 smarta steg att få kunden att känna på era produkter - och köpa!10 steg för extremservice runt provrummenProduktargumentationMerförsäljning och hur man vågar sälja merAtt möta invändnigarna och komma till avslut. 12 meningar som får kunden till avslut och svar på de tre vanligaste invändningarna.Hantering av klgomål och fyra steg som gör den argaste kunden belåten10 budord för hela processen i kudmötet Vem har nytta av Supernöjda kunder & lyckliga säljare?Alla som arbetar med kundmöten och/eller ledarskap i butik. Förse dina medarbetare i kedjan med varsin bok ohc märk skillnaden i kundmötet och kassareovisningen! En lönsam investering som ör dina medarbetare säkrare i sitt sälj och har roligt på jobbet!
Hakon Media AB /Market 9789153438366 -
Supernöjda kunder och lyckliga säljare
Inbunden bok. Hakon Media AB /Market. 1 uppl. 2011. 82 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789153438366
- Titel
- Supernöjda kunder och lyckliga säljare
- Författare
- Einhorn, Susanne
- Förlag
- Hakon Media AB /Market
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 82 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 215 x 218 mm Ryggbredd 8 mm
- Vikt
- 420 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Supernöjda kuder och lyckliga säljareDet du ger får du tillbaka - bli bäst på sälj! Hur gör man för att lyckas övrträffa kunderna förväntningar - och därmed öka lönsamheten? I boken får du och din personal på ett mycket konkret sätt ta del av de små stegen som skapar de stora skillnaden!Exempel på innehåll:Vem är säljare och hur ska en säljande attityd varaDet första intrycket och hur man gör det på bästa vis67 bra öppnigsfraser10 smarta steg att få kunden att känna på era produkter - och köpa!10 steg för extremservice runt provrummenProduktargumentationMerförsäljning och hur man vågar sälja merAtt möta invändnigarna och komma till avslut. 12 meningar som får kunden till avslut och svar på de tre vanligaste invändningarna.Hantering av klgomål och fyra steg som gör den argaste kunden belåten10 budord för hela processen i kudmötet Vem har nytta av Supernöjda kunder & lyckliga säljare?Alla som arbetar med kundmöten och/eller ledarskap i butik. Förse dina medarbetare i kedjan med varsin bok ohc märk skillnaden i kundmötet och kassareovisningen! En lönsam investering som ör dina medarbetare säkrare i sitt sälj och har roligt på jobbet!
Hakon Media AB /Market 1 9789153438366
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn